Tuesday, November 25, 2008

travel to dumyat-versi musim panas




assalamualaikum..

pade musim panas yg lepas(bln 6,2008)sblm aku balik cuti ke malaysia..aku gi jln2 n mengabiskan mase dulu ke dumyat..sebuah negeri yg terletak di utare pantai timur mesir ni(ye ke?aku maen hembus je ni..huhu)..member aku(emy aka zuhud) duk sane..xyah ar nak sewa hotel..hehe..sblm ni pon aku ade wat post mengenai dumyat ni..tp aku rse cam x mencukupi...aku tambah lg enti utk korang..hehe..

sblm tu aku nk mintak maaf sbb lambat post pasal ni..al- maklum la..duk malaysia byk lg bende yg menarik nak dibuat berbanding melayan blog nih..hehe..k la..pape hal pun..nikmatilah keindahan pic kt bwh ni..buat julung klinye aku post video yg dirakamkn oleh aku sendiri kt bwh ni..enjoy!!

perjalanan ke dumyat adim:-

highway without tol!!!!

pe ni??yg pasti bukan markas al-qaeda..huhu..

permandangan dumyat adim:-

angin yg sepoi2 sempoiii..

langit yg tiada berawan

kt mne ntah ni..



pastu balik umah..n esoknye pulang ke tanta...lepas tu aku gi kaherah plk...t la aku postkan picnye..ngantuk ar skrg..nak tido..esok ade kelas..huhu..chow..salam..

p/s : walaupun jauh perjalanan...tp hati masih ditempat yg same..tul ke??segalanya MunGKin...

2 comments:

jelikweyh said...

jaga2 ...
hadi nk m'ganas semula ...
harharhar

Anonymous said...

cantek amat~