Monday, June 9, 2008

kelab kaunseling MAAHAD JOHOR 05..

aku gode2 laptop member aku ni..camne ntah bole terjumpe plk gambar ni..tu yg aku letak kt sni...


nk tau aku yg mane??carik r sendiri...ntah ade ke x tu..huhu.......


rasenye semua yg dlm ni semua lom kahwin lagi kot kecuali teacher fathimah..huhu....tp ade gosip2 hangat yg sohih sanadnye mengatakan..ade(dak laki la) yg akan menamatkn zaman bujangnye x lame lg..siape die??..haha..korang tunggu je la...sebelum thn ni kot..mak pempuan tu pon katenye da setuju..huhu...dah2x..lebih2 plk aku bg maklumat kt korang.....


kpd sahabatku yg berkenaan..da bole la hentikan pencarian tu..huhu..lantak ko la nk kawen ke ape ke..janji ko bahagia..aku doakan jadi le ni..penat ar aku tgk ko...huhu..pastu kn..anak biar ramai2..n comel2 cammm.....aku..haha..sorry eah klau aku x jadik pengampit ko mase tu..aku kt mlysia ar klau x silap time tu..tp yg pasti aku akn sedaya upaya meyakinkn parent ko ttg niat suci dan murni ko tu..haha...k..chow..


*p/s:dlm gambar ni ade aku dan die..chewahhh..(gosip tidak berasas tidak dibenarkn sama skli)..erm...mcmmne la bole x kenal eg dulu...huhuhu...SEGALAnYa MUNGKin...

No comments: